İmam-Hatip

Ben de

İmam-Hatipliyim 

Ama “gururlu” değilim!

Olmamalıyım da...

Mezun olduğum okulumla 

“iftihar” ederim/ediyorum

Bundan “şeref” duyarım/duyuyorum

ama bu durum beni 

“gurur-kibir”e sürüklememeli.

Zira gururun ve kibrin iyi şeyler olmadığını 

İmam-Hatip Lisesi’nde öğrendim.

Allahu Teâlâ beni de 

diğer Müslüman kardeşlerimi de 

gururdan-kibirden muhafaza buyursun.

İHL mezunu olmakla iftihar edişimiz

diğer okul mezunlarını küçümsememize de 

yol açmamalıdır.

“Toptancılık” her zaman sorunludur

(Bu ifade de biraz toptan oldu ama neyse)

Her câmiadan iyiler de kötüler de çıkabilir. 

Esas olan her bir okulun 

iyi ve topluma faydalı insanlar yetiştirmede 

yarış halinde olmasıdır.

Suçun ve yanlışın şahsîliği esastır.

Başta Cumhurbaşkanımız olmak üzere, 

başbakanlar, meclis başkanları, bakanlar, 

milletvekilleri, bilim adamları...vs 

çıkarmış bir resmî eğitim kurumunun 

mezunlarına hakâret etmek

çok yakışıksız bir harekettir. 

Fakat buna tepki gösterirken 

aynı çirkin üslubu kullanmak da 

bize yakışmaz diye düşünüyorum 

vesselam...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Koro Şefi

Zavallı